Fitness

Szybkie sposoby na spalenie 500 kcal!


Odchudzasz się, ale nie masz pomysłów jak rozruszać swoje ciało? Postanowiliśmy przygotować dla Ciebie mini poradnik, w którym znajdziesz szybkie i niemęczące sposoby na spalenie aż 500 kcal jednorazowo! Pamiętaj tylko, że każdy z tych sposobów będzie skuteczny, jeśli nie uzupełnisz utraconych kalorii – po każdym z nich nie pędź do kuchni po jakąś przekąskę!

Poniższe sposoby będą bardzo pomocne dla osób odchudzających się, a nie mających czasu na regularne treningi. Jednym z nich jest basen lub aktywna kąpiel w akwenie wodnym. Im zimniejsza pora, tym trudniej na kąpiel w morzu, ale może warto wypróbować zajęć u… morsów? W każdym bądź razie godzina pływania lub zabawy w wodzie to utrata ponad 500 kcal! Dodatkowo ćwiczysz mięśnie (poprzez stawiającą opór wodę) oraz rzeźbisz sylwetkę.

Drugim sposobem jest tenis. Sport ten wymaga ruchu i siły, przez co angażujesz do pracy wszystkie możliwe mięśnie. Wystarczy dobra rozgrzewka i porządnie rozegrany mecz, aby spalić kilkaset kalorii. Tenis polecany jest osobom, które mają natłok myśli – szybka gra, odreagowanie fizyczne oraz skupienie na grze pozwoli na chwilę wyłączyć się od problemów.

Innym sposobem na 500 kcal jest rower! Zorganizuj dzienna wycieczkę rowerową, połączoną ze zwiedzaniem i lekkim piknikiem, a wrócisz do domu chudsza i szczęśliwsza! Nie musisz organizować wielokilometrowego rajdu – wystarczy 15. Możesz wybrać się nad pobliskie jezioro, na grzyby lub na łono natury. Piknik o którym mowa to głównie owoce, lekkie kanapki i soki – pamiętaj by się nie przejadać, ciężko Ci będzie potem wracać do domu..

Młodszym czytelniczkom polecamy rolki, deskorolkę oraz hulajnogę. Zabawa na podwórku połączona z ćwiczeniem efektownych tricków zaowocuje natychmiastowym spaleniem kalorii oraz wzmocnieniem mięśni nóg. Na płaskim terenie możesz poćwiczyć piruety oraz podskoki. Jeżeli nie masz podobnych  urządzeń sportowych – wypróbuj jazdę na łyżwach!

Osoby starsze oraz zmagające się ze schorzeniami układu ruchowego mogą wypróbować nordic walking. Masz z kijkami angażuje mięśnie niemal całego ciała. Wzmocnione zostają szczególnie mięscie ramion, pleców, nóg i pośladków. Marsz pomaga osobom odchudzającym się – dzięki niemu można spalić zbędne kalorie.

Jeżeli jednak wolisz regularne treningi i pracę w grupie, możesz wypróbować:
– taniec brzucha
– aerobik
– alsa aerobik
– aqua aerobik
– sporty walki
– zajęcia w klubie fitness, itd.

There are currently no comments.