Uroda

Jak stracić cellulit na wiosnę?


Ponieważ wiosna i lato to miesiące gorące, zakładamy na siebie luźne ubrania. Aby czuć się dobrze w krótkich spodniach, już teraz powinnyśmy zadbać o utratę pomarańczowej skórki – 3 miesiące wystarczą, by na stałe się pozbyć cellulitu!

Metod na zlikwidowanie cellulitu jest wiele. Można to zrobić w gabinetach kosmetycznych, np. poddając się zabiegowi Endermologii. Metoda ta polega na stosowaniu podciśnienia z równoczesnym precyzyjnym masażem mechanicznym, wykonywanym za pomocą specjalnych rolek. Różnorodność jej zastosowań pozwala dostosować terapię do odpowiednich zarówno partii, jak i potrzeb, ciała. Zabiegi w gabinetach kosmetycznych mają jednak swoją cenę – nie są więc dostępne dla wszystkich.

Na szczęście cellulit można zbić także w domu, metodą na tzw. upartego. W sklepach dostaniesz rozmaite kremy i balsamy antycellulitowe, które wspomogą Twoją walkę z niechcianą skórką pomarańczową. Zazwyczaj w ich składzie znajdują się kofeina, algi morskie oraz wyciągi roślinne z bluszczu. Metoda na upartego polega na systematycznym wsmarowywaniu kremów antycellulitowych w skórę, wykonując przy tym masaże i ćwiczenia. Masaż jest bardzo istotną czynnością całego procesu, gdyż pobudza on krążenie krwi i wspomaga odprowadzanie limfy i wody z tkanek. Rezultaty są widoczne po 6-8 tygodniach. Warto wówczas zmienić nawyki żywnościowe, gdyż pozbywanie się cellulitu powinno odbywać się dwojako: od zewnątrz i od wewnątrz.

Warto w swoim treningu wykorzystać także przyrządy antycellulitowe. Niejednokrotnie w amerykańskich filmach widzieliśmy osoby stojące na podeście, przepasanych szeroką szelką, która wibruje. Szelka ta ma na celu pobudzić włókna mięśniowe do silnego skurczu – takiego, jaki pojawia się podczas intensywnego treningu. Urządzenie można ustawiać na różną prędkość: większa to tryb treningu, mniejsza – masażu. Trening wibracyjny to nie tylko szelki. Stojąc na podeście można wykonywać różnorakie ćwiczenia. Czas trwania całego treningu nie może przekraczać 30-minut. Najlepiej jest go wykonywać na przemian 2 – 3 razy w tygodniu. Systematyczny trening powoduje m.in. wzrost siły mięśni, wzmocnienie kości, lepsze ukrwienie i poprawę metabolizmu i przede wszystkim – usunąć cellulit!

There are currently no comments.