Diety

Dieta wiśniowa


Kochamy wiśnie, a już za dwa miesiące będziemy w pełni cieszyć się ich smakiem. Czy wiesz, że wiśnie wspomogą cię także w walce z nadwagą? Przedstawiamy nowoczesną dietę odchudzającą – strać kilka kilogramów w tydzień!

Dlaczego wiśnie odchudzają? Ponieważ w owocach tych znajduje się wiele kwasów, pektyn, potasu, żelaza, wapnia, magnanu i jodu, które sprzyjają spalaniu kalorii i oczyszczaniu krwi oraz układu pokarmowego. Są niezastąpione przy wsparciu diety osoby mającej problemy z sercem, gdyż zapobiegają anemii. Oczyszczają organizm z toksyn i usuwają wzdęcia – a to jedna z najważniejszych zalet podczas odchudzania.

Dieta wiśniowa trwa tydzień i opiera się na sałatkach oraz jedzeniu surowych owoców. Łącznie spożywamy 5 posiłków: 3 sałatki i dwie miseczki wiśni w ciągu dnia. Warto także pić wiśniowe kompoty oraz soki (bez cukru).

Przykładowy jadłospis diety wiśniowej

Dzień 1
Śniadanie: sałatka ryżowa z owocami
II śniadanie: garść wiśni
Obiad: sałata lodowa, kurczak i ulubione warzywa
Podwieczorek: garść wiśni
Kolacja: sałatka z tuńczykiem

Dzień 2
Śniadanie: sałatka owocowa
II śniadanie: garść wiśni
Obiad: sałatka z kurczakiem i arbuzem
Podwieczorek: garść wiśni
Kolacja: sałatka z łososiem

Dzień 3
Śniadanie: mizeria
II śniadanie: garść wiśni
Obiad: surówka wegetariańska
Podwieczorek: garść wiśni
Kolacja: sałatka krabowa

Diety
Dieta szpinakowa
Diety
Dieta beztłuszczowa
Diety
Dieta pomarańczowa