Diety

Dieta warzywna


Pamiętasz naszą metodę na 24-godzinną dietę owocową? Dzięki niej organizm zostanie natychmiastowo oczyszczony, a Ty poczujesz się rześka i pełna energii (przeczytasz o tym TUTAJ). Teraz prezentujemy 5-dniową dietę warzywną, dzięki której stracisz 5 kilogramów!

Dieta warzywna jest idealna dla osób chcących stracić kilka kilogramów w błyskawicznym tempie. Bez obaw, stosując zasady diety warzywnej nawet po jej zakończeniu, utrzymasz nowo wypracowaną wagę.

Warzywa dostarczą Ci wiele cennych witamin i składników. Warto to wykorzystać i zadbać także o sylwetkę. Polecamy w tym okresie zwiększoną dawkę ruchu. Wybieraj te sporty i aktywność, które nadają gibkości i elastyczności, np. aerobik, taniec, fitness, pływanie.

Zasady diety warzywnej

Dieta, jak sama nazwa wskazuje, opiera się na warzywach, dlatego najlepszą porą do zastosowania tej diety jest okres letni i jesienny. Dozwolone są wszelkiego rodzaju warzywa wraz z owocami. Pamiętajmy o tym, by śniadanie i kolacja składały się z warzyw surowych, a obiad z gotowanych.

Ilość posiłków na diecie nie może przekraczać trzech. Dozwolone są przekąski w postaci surowych, chrupkich warzyw lub owoce. Zakazane są słodycze, napoje gazowane, słone przekąski (typu chipsy), torty i słodkie desery, alkohol, sól.

Przykładowy jadłospis diety warzywnej

Śniadanie: kanapki z jajkiem na twardo i startą marchewką
II Śniadanie: chrupki chleb z plastrem twarogu i plastrami ogórka
Obiad: gotowana fasolka szparagowa z pomidorami
Podwieczorek: starte jabłko ze szczyptą cynamonu
Kolacja: sałatka z zieloną sałatą i grzankami

Diety
Dieta na trądzik
Diety
Dieta ogórkowa
Diety
Dieta beztłuszczowa