Diety

Dieta truskawkowa


Chcesz schudnąć trzy kilogramy w 5 dni? Wypróbuj błyskawicznej diety truskawkowej! Nie dość, że jesz ulubione owoce, to dodatkowo chudniesz!

Cóż magicznego ma w sobie truskawka, że na jej punkcie szaleją ludzie na całym świecie? Otóż truskawki zawierają witamincy: C, A oraz z grupy B. Ponad to są świetnym źródłem żelaza, fosforu, magnezu i manganu. Obniżają poziom cholesterolu i neutralizują szkodliwe toksyny. Surowe mają właściwości bakteriobójcze. Działają odkwaszająco.

Dieta truskawkowa pomoże zatem osobom odchudzającym się w utracie zbędnych kilogramów. Jeżeli połączymy dietę z ćwiczeniami, mamy szansę na utratę nawet trzech kilogramów w ciągu pięciu dni. Ponad to dieta pomaga w regenreacji paznokci, włosów oraz poprawia stan cery. Wspiera walkę z cellulitem.

Kupując truskawki zwróć uwagę, by miały ciemny kolor, oraz by nie znajdował się na nich żaden osad, a tym bardziej biały puszek. Ciemna, duża i soczysta truskawka najwięcej właściwości ma na surowo. Im ma ciemniejszy kolor, tym więcej zawiera witaminy C. Sok z truskawek zapewnia świeży oddech.

Dieta truskawkowa nie jest przeznaczona dla osób uczulonych na truskawki. Zabrania się jej stosowania u osób młodych, kobiet w ciąży i u osób starszych. Niestety, niemal zawsze po zakończeniu diety następuje efekt jo-jo. Nadmiar owoców może spowodować, że na jakiś czas zrezygnujemy z nich całkowicie.

Zasady diety truskawkowej

Dieta truskawkowa jest dość monotonna. Każdy z głównych posiłków musi zawierać w sobie truskawki. Na II śniadanie i podwieczorek jemy WYŁĄCZNIE świeże truskawki bez żadnych dodatków. Dietę stosujemy maksymalnie tydzień. Jeżeli po tym okresie nie stracimy ani kilograma, wówczas podejmujemy konsultację z dietetykiem w celu zmiany jadłospisu (prawdopdobnie źle łączymy ze sobą składniki, co powoduje tworzeniem na talerzu bomby kalorycznej), bądź wybieramy inny rodzaj diety.

Przykładowy jadłospis diety truskawkowej

Dzień I

Śniadanie: jogurt z kawałkami świeżych truskawek
II śniadanie: garść truskawek
Obiad: sałatka z kurczakiem i truskawkami
Podwieczorek: garść truskawek
Kolacja: omlet z truskawkami

Dzień II

Śniadanie: zupa mleczna z otrębami i truskawkami
II śniadanie: garść truskawek
Obiad: wegetariańskie szaszłyki owocowe, z przewagą truskawek
Podwieczorek: garść truskawek
Kolacja: koktajl truskawkowy + jeden duży wafel tortowy

Dzień III

Śniadanie: rogal z nadzieniem truskawkowym (domowej roboty) + szklanka mleka
II śniadanie: garść truskawek
Obiad: chłodnik truskawkowy z makaronem
Podwieczorek: garść truskawek
Kolacja: sałatka owocowa z dużą ilością truskawek

Diety
Dieta buraczana
Diety
Dieta pomarańczowa
Diety
Dieta ogórkowa