Diety

Dieta strukturalna


Masz dość cellulitu? Już nie masz siły żeby z nim walczyć? Wystarczy kilka zmian w codziennym żywieniu, a cellulit zacznie znikać! Dieta strukturalna pomoże Ci oczyścić organizm z toksyn w przeciągu jednego weekendu, a zdrowie odżywianiespowoduje, że cellulit stanie się niewidoczny. Już dziś sprawdź, jakie zalety niesie za sobą dieta strukturalna!

Na dietę strukturalną warto przejść w piątek wieczorem – jest to dobry okres, ponieważ aby bezboleśnie przejść kurację, potrzebujesz dwóch dni pełnych wyrzeczeń. Lepiej, aby były to dni kiedy skupisz się w 100% na sobie i własnych potrzebach. Dlatego też weekend jest najlepszym momentem.

Sama kuracja polega na spożywaniu koktajli warzywnych, owocowych lub mięsnych. Pijemy je w ramach posiłków  (w tych godzinach, w których zazwyczaj jadamy normalne posiłki). Przygotowujemy je z produktów o niskim indeksie glikemicznym. Odpowiedni dobór składników spowoduje, że po wypiciu koktajlu towarzyszyć nam będzie uczucie sytości. Oprócz koktajli pijemy conajmniej 1,5 litra wody lub herbaty. W ten sposób w przeciągu dwóch dni tracimy 1 kg.

Po zakończeniu weekendowej kuracji rozpoczynamy cykl zdrowego żywienia. Odstawiamy wszelkie słodycze, fast foody i półprodukty. Kategorycznie zabronione jest picie alkoholu. Przynajmniej raz dziennie pijemy koktajl, a normalne posiłki wzbogacamy o surowe warzywa i owoce. Aby cellulit zniknął potrzebne są ćwiczenia i aktywność fizyczna. Odłącz z gniazdka telewizor, laptopa schowaj na dno szafy i odkurz rower. Warto rozejrzeć się za atrakcyjnymi zajęciami fitness, aby wyrobić w sobie nawyk chodzenia i aktywności ruchowej.

Jadłospis diety strukturalnej

FAZA WEEKENDOWA

Piątek
Kolacja: koktajl z naturalnego jogurtu, banana, siemienia lnianego, otrębów pszennych.

Sobota
Śniadanie: koktajl z truskawek, mleka, siemienia lnianego i otrębów pszennych
II śniadanie: koktajl z soku pomarańczowego, otrębów pszennych i garści suszonych moreli
Obiad: koktajl z soku pomidorowego, tuńczyka i siemienia lnianego
Kolacja: koktajl z mleka sojowego, garści suszonych moreli, siemienia lnianego i otrębów pszennych.

Niedziela
Śniadanie: koktajl z truskawek, mleka sojowego, siemienia lnianego i otrębów pszennych
II śniadanie: koktajl z soku pomarańczowego, brzoskwini, garści truskawek i posiekanej mięty.
Obiad: koktajl z gotowanego mięsa drobiowego, soku ananasowego, pomarańczy, melona i otrębów pszennych.
Kolacja: koktajl z jogurtu, banana, truskawek i siemienia lnianego.

Diety
Dieta szpinakowa
Diety
Dieta kukurydziana
Diety
Dieta ogórkowa