Diety

Dieta ogórkowa


Dieta ogórkowa

Ogórki to najbardziej niskokaloryczne warzywa. W 100 g znajduje się jedynie 12 kcal. Jest to dobra informacja dla kobiet, które chcą schudnąć szybko i na stałe.

Dieta ogórkowa jest jednak wymagająca i rygorystyczna. Niewiele osób wytrzymuje zalecany cały tydzień. Jednak każdemu komu się to uda, zauważy brak nawet trzech kilogramów oraz poprawę cery! Dzieje się tak, gdyż ogórki mają w sobie 95% wody, w której znajdują się duże złoża cynku, odpowiadającego za świeżą, wybieloną cerę.

Oprócz powyższych właściwości, dieta wspaniale reguluje pracę jelita cienkiego, a także oczyszcza jelito grube. Działa moczopędnie. Wszystko to wpływa na utratę szkodliwych toksyn z organizmu, a co za tym idzie – zbędnych kilogramów.

Dziennie spożywamy cztery posiłki, z czego trzy składają się z 30 dag porcji mizerii. Jemy odpowiednio:
1 posiłek – zaraz po przebudzeniu się i jest to zielona herbata
2 posiłek – mizeria pomiędzy 12:00, a 14:00
3 posiłek – mizeria pomiędzy 16:00, a 17:00
4 posiłek – mizeria pomiędzy 19:00, a 20:00
przekąska – około 22:00 i jest to jabłko, pomarańcza lub banan.

Do porcji mizerii w posiłku 2 i 3 dodajemy kromkę chleba pełnoziarnistego, a do 4 posiłku dodajemymajonez oraz bułkę grahamkę. Gwarantujemy, że dieta ta jest skuteczna. Jest jednak monotonna, przez co odczuwać możemy dolegliwości związane z brakiem białka. Nie należy jednak ustępować pokusom i staramy się wytrwać do końca diety. Prawdopodobnie po zakończeniu diety na moment odrzuci nas od ogórków, jednak warto na stałe wprowadzić je do diety i przynajmniej raz dziennie podawać w formie surowej, np. jako dodatek do sałatek, składnik sosu lub jako surówkę.

W czasie diety warto wykonywać ćwiczenia, które wspomogą nas w spalaniu kalorii oraz utracie kilogramów. W artykule pt. Szybkie sposoby na spalenie 500 kcal! podpowiadamy w jaki sposób można szybko schudnąć, nie tracąc czasu na surowe treningi! Polecamy!

Diety
Dieta selerowa
Diety
Dieta szpinakowa
Diety
Dieta na trądzik
There are currently no comments.