Diety

Dieta lodowa


Czy uwierzyłabyś, że słodkie lody pomogą ci w odchudzaniu? No to uwierz! Dieta lodowa jest najpopularniejsza w USA i zachęcają do niej dietetycy z całego świata. Już dziś przekonaj się, na czym polega dieta lodowa.

Lody mają tendencję do natychmiastowego rozpuszczania się. Niektórzy dietetycy w Polsce porównują ten fakt do tego, że lody mają wyjątkowe właściwości i rozpuszczają tłuszcze.

Lody to nie tylko deser, ale także bardzo dobre źródło wapnia. Ich skład pomaga w walce z tłuszczem. Konsystencja oraz fakt, że są zimne, wpływają na odporność oraz pomagają w przezwyciężeniu bólu przedmiesiączkowego. Po zjedzeniu lodów mamy uczucie szczęscia – to dlatego słynne aktorki w filmach sięgają w scenach rozpaczy po kubełek lodów. Nie powinno się tego robić będąc na diecie – dieta lodowa polega na regularnym spożywaniu niewielkich ilości lodów. Tylko w ten sposób dostarczymy organizmowi tego, co najważniejsze.

Najlepsze lody do stosowania podczas diety powinny bazować na mleku. Jest to ważne, gdyż lody wytwarzane z mleka mają w sobie witaminy z grupy B, A, D i E, nikiedy także w witaminę C, magnez, potas i żelazo.

Zasady diety lodowej

Jeśli zdecydujesz się na dietę lodową, to musisz zacząć liczyć kalorie. Jest to niezbędne, gdyż dieta lodowa wymaga od ciebie zmniejszenie ilości zjadanych kalorii wciągu dnia. Po przejściu na dietę musisz zjadać 300 kalorii mniej niż dotychczas. W zamian spożywasz lody na bazie mleka.

Dieta lodowa nie wymaga od ciebie ciągłego jedzenia lodów. W swojej diecie uwzględnić musisz zdrowe i świeże produkty: warzywa, owoce, nabiał, chude mięso i jedną porcję lodów dziennie.

Przykładowy jadłospis diety lodowej

Śniadanie: jogurt naturalny + porcja świeżych truskawek
II śniadanie: 3 herbatniki + banan
Obiad: sałatka z kurczakiem
Podwieczorek: shake lodowy z brzoskwiniami z puszki
Kolacja: porcja kopytek ze śmietaną

Diety
Dieta szpinakowa
Diety
Dieta ogórkowa
Diety
Dieta pomarańczowa