Diety

Dieta kukurydziana


Dieta kukurydziana wchodzi na polski rynek wielkimi krokami. W przeciwieństwie do innych diet tutaj nie liczą się kalorie, a składniki jakie spożywamy. Jest to dieta, która wymaga aktywności: codziennych treningów oraz ciągłych spacerów. Jest polecana osobom, którym brakuje ruchu, a także mającym problemy z koncentracją.

Sama kukurydza zawiera sporo węglowodanów, przez co jest niezwykle pożywna. Zawiera także białko. Poza tym znajdują się w niej witaminy A, C i z grupy B, a także magnez, potas, fosfor i cynk.

Z ziaren kukurydzy wyrabia się mąkę, płatki śniadaniowe, olej, cukier, alkohol, popcorn lub przeznacza do konserwacji. Z wąsów robi się napar służący osobom mającym problem z układem moczowym.

Do naszej diety wykorzystywać będziemy konserwowane ziarna, surową kukurydzę, płatki śniadaniowe oraz mąkę i kaszę kukurydzianą. Istnieje jednak kilka warunków stosowania diety kukurydzianej:
1. ma trwać nie dłużej niż tydzień!
2. posiłki przygotowujemy ze świeżych warzyw i owoców lub konserwowanej kukurydzy!
3. wyroby z kukurydzy łączymy jedynie z piersią z kurczaka lub indyka!
4. redukujemy ilość zjadanej soli i zastępujemy ją ziołami!
5. raz dziennie, między obiadem i kolacją, wykonujemy dowolny trening: tańca, walk siłowych lub na siłowni. Cały dzień poruszamy się pieszo!
6. z diety usuwamy wszystkie tłuste, słodkie i gotowe potrawy. Wszelkie posiłki wykonujemy własnoręcznie!

Posiłki komponujemy w taki sposób, by połowę talerza zajmowało danie kukurydziane, natomiast na drugą część składają się surowe warzywa. Mięso stanowi dodatek wyłącznie do obiadu. Śniadanie z kolei składa się z mleka i płatków kukurydzianych – dla urozmaicenia możemy dodać dowolne owoce, miód bądź orzechy. Ze względu na dużą zawartość węglowodanów i białka w kukurydzy, spożywamy wyłącznie 4 posiłki dziennie.

Jadłospis diety kukurydzianej

Dzień I
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie: kawałek ciasta jogurtowo – kukurydzianego (z mąki kukurydzianej)
Obiad: surówka z kurczakiem
Kolacja: zupa z kukurydzy

Dzień II
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie:
Obiad: tortilla z mąki kukurydzianej + surówka z czerwoną fasolą i kawałki smażonego kurczaka
Kolacja: sałatka jarzynowa

Dzień III
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie: muffinka kukurydziana z makiem
Obiad: placki kukurydziane + surówka
Kolacja: nachosy z mąki kukurydzianej + domowej roboty sos chilli

Dzień IV
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie: kanapki warzywne z chlebem z mąki kukurydzianej
Obiad: ryba zapiekana z kukurydzą + sałatka
Kolacja: surówka z kurczakiem

Dzień V
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie: ciastka kukurydziane + jogurt owocowy
Obiad: zupa-krem z kukurydzy + paluszki z mąki kukurydzianej
Kolacja: kopytka z kaszy kukurydzianej + śmietana

Dzień VI
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami itp.)
II śniadanie: pełnoziarniste naleśniki z mąką kukurydzianą + sos klonowy
Obiad: kotlety z kurczaka w płatkach kukurydzianych + surówka
Kolacja: smażona kasza gryczana z warzywami i kukurydzą

Dzień VII
Śniadanie: mleko + płatki kukurydziane (z dowolnymi owocami iip.)
II śniadanie: kanapki z pastą kukurydzianą
Obiad: kurczak w jasnym sosie (z kukurydzą) + surówka
Kolacja: surówka z kurczakiem + gotowana kolba kukurydzy

Diety
Dieta szpinakowa
Diety
Dieta beztłuszczowa
Diety
Dieta buraczana
There are currently no comments.