Fitness

Ćwiczenia na niechciane boczki


Boczkami nazywamy tłuszczyk, który osiada nam na biodrach.Tkanka tłuszczowa w tym miejscu zrobiła się tak duża, że niemal możemy złapać to miejsce w palce. Każda kobietapowinna mieć fałdek na biodrach, ale gdy mamy go nadmiar, możemy zastosować ćwiczenia odchudzające.

A dokładniej zestaw ćwiczeń, które pomogą w spaleniu boczków. Pamiętaj, że naturalnym lekiem na tkankę tłuszczową jest ruch i regularne ćwiczenia. Wystarczy 20 minut dziennie, aby boczki stopniowo znikały. Trening możesz zacząć od nożyc.

Nożyce powodują, że angażujemy mięśnie proste uda oraz mięśnie brzucha. Na boczki najlepsze są trzy rodzaje nożyc:
– nożyce pionowe – powtarzamy 10 razy wymachy wyprostowanych nóg do dołu;
– nożyce poziome – powtarzamy 10 razy wymachy wyprostowanych nóg od lewej do prawej strony. Nogi mają krzyżować się w kostkach;
– nożyce okrężne – powtarzamy 10 razy wymachy naprzemian wyprostowanych nóg w możliwie maksymalnym okręgu.

Kolejnym ćwiczeniem jest kręcenie biodrami z użyciem hula-hop. Nie ma lepszych narzędzi do wyszczuplenia i wymodelowania talii.

Boczki znikają także po wykonywaniu serii skłonów. Warto swój trening wzbogacić o skłony. Możemy wykonywać skłony z pozycji stojącej lub klęczącej. Pamiętaj o wyprostowanej sylwetce!

Jeśli zależy Ci także na zgrabnych pośladkach, ćwicz wszelkiego rodzaju wymachy i unoszenia nóg. Wystarczy do tego jedynie krzesło, które będzie Ci służyło za podporę w trakcie wykonywania wymachów. Ustaw się bokiem do krzesła i z wyprostowanym kręgosłupem, wymachuj nogami do przodu i do tyłu.

Walka z boczkami to dieta, ćwiczenia oraz … RUCH. Wykorzystaj każdą okazję do ruchu. Możesz to zrobić na wiele sposobów:
– korzystaj z zajęć na siłowni, basenie lub w klubie fitnessu;
– rób małe ale częste zakupy – wybierz się oczywiście do sklepu pieszo!;
– jak najczęściej spaceruj;
– wykonuj starannie czynności domowe;
– odstaw telewizor i laptop, i zajmij się psem, dzieckiem lub przyjaciółką.

There are currently no comments.