Diety

24-godzinna dieta owocowa


Jeśli czujesz się ciężka i potrzebujesz natychmiastowego oczyszczenia – spróbuj 24-godzinną dietę owocową! Nie zapewni spadku wagi, ale dzięki niej skóra nabierze blasku, a Ty poczujesz się pełna energii.

Jedną z największych zalet tej diety jest jadłospis – owoce sprawią, że dieta jest przyjemna, a witaminy zawarte w owocach wpływają na organizm i samopoczucie.

Najważniejsze zasady diety owocowej

24-godzinna dieta owocowa jest prawdziwą bombą dla organizmu. Pomaga w usuwaniu toksyn. Owoce należy jeść ze skórką, gdyż zawarty w niej błonnik przyspiesza przemianę materii oraz wspomaga usuwanie resztek pokarmu. Plan diety przewiduje zdjadanie siedmiu posiłków owocowych w środku dnia. Mogą to być sałatki owocowe, albo całe owoce. Na szczęście możesz sama zadecydować jakie owoce zjesz. Pamiętaj tylko, by trzymać się ram kalorycznych. Ile kalorii jest w jakim owocu sprawdzić w górnym menu w dziale TABELA KALORII.

Jeśli planujesz przygotowanie sałatek owocowych, to pamiętaj by nie zawierały ani miodu, ani słodzika! Wśród napojów dozwolone są wyłącznie: woda mineralna, niesłodzona herbata owocowa i herbaty ziołowe (rumianek, mięta itp). Czarna herbata i kawa wypłukują minerały z organizmu, przez co Twoja dieta pójdzie na marne. Unikaj także soków.

Podczas diety waha się poziom glukozy we krwi. Fruktoza zawarta w owocach powoduje wzrost poziomu cukru, dlatego dieta nie powinna być stosowana zbyt często.

Przykładowy jadłospis diety owocowej

Plan diety jasno określa ile posiłków w ciągu dnia powinnaś zjeść. Musi być ich równo siedem.

Godzina 8:00 – 40 dag owoców mieszanych + 2 filiżanki herbaty ziołowej
Godzina 10:00 – 4 owoce kiwi + pomarańcza
Godzina 12:00 – 2 jabłka (lub gruszki) + 20 dag moreli
Godzina 14:00 – banan + 15 dag śliwek + cząstka arbuza
Godzina 16:00 – 40 dag truskawek
Godzina 18:00 – 20 dag czereśni
Przed snem – duże jabłko

Diety
Dieta na trądzik
Diety
Dieta pomarańczowa
Diety
Dieta kukurydziana